Na het genieten van een zonnige paasvakantie zijn we er terug helemaal klaar voor om er in te vliegen.
De komende weken oefenen we verder op onze rekenoefeningen. Dit doen we nog steeds met behulp van onze eitjes. Voor de vakantie zijn we hiermee gestart en dit lukt ons al heel goed.
Een warme oproep naar de ouders toe: indien jullie eierdozen over hebben waar 10 eitjes in kunnen gestopt worden, mag je dit altijd met de kinderen meegeven.
Het wordt nog een spannende periode, want het schoolfeest komt eraan op zaterdag 21 mei. Hiervoor zullen we in de klas nog heel wat oefenen.

Brayn en Daymon vieren deze zondag hun doopsel. Ze zijn er helemaal klaar voor.
De andere kinderen uit de klas van juf Katrien zullen op zaterdag 7 mei om 14u00 in de Sint-Michielskerk in Kuurne  hun eerste communie vieren. Een datum om goed te onthouden!