Op school hebben we nu ook een buitenklas ! Het leerkrachtenteam dat verantwoordelijk is voor alles wat buiten gebeurt, had hier de handen aan vol, maar het loonde de moeite want de leerlingen vinden het prachtig.  Bedankt hiervoor.  Gisteren openden we plechtig deze ruimte en natuurlijk gingen we er direct een lesje volgen.  Hopelijk blijft het weer nog even zoals de laatste weken, dan kunnen we hier vaak terecht.  Wij oefenden op een spelende manier rekenen.  Dit is een nieuw concept en heet IJSBERGREKENEN.  Volgend jaar gaan we hiermee nog meer aan de slag.  De 1e commmunicanten waren allen prachtig uitgedost, proficiat ! In de praatkring hoorde ik dat de mama’s heel tevreden waren met hun boodschappentas.  Nu zijn we volop bezig voor het schoolfeest en daarna gaan we ons uitsloven om ook een mooi pakje te maken voor onze papa’s.