We werkten in groepjes met leerlingen van L1, L2 en L3. Elk uur schoven we door naar een andere juf. We vonden het reuzeleuk om eens met kinderen uit andere klassen samen te werken. Zo leer je anderen beter kennen, waar je anders weinig contact mee hebt. Het is ook tof om eens bij een andere juf te zitten en in een andere klasruimte te werken. Bij de ene juf moesten we dieren classificeren, met de Bee Bot coƶrdineren en naar een filmpje kijken. In een volgende workshop leerden we vliegers maken via origami. En de laatste workshop leverde ons na het werken een mooie luchtballon op. De namiddag vloog voorbij. We vroegen aan de juffen om nog eens op zo’n manier te werken en ze beloofden ons dat het de komende tijd nog zal gebeuren. Morgen gaan we uitzonderlijk niet zwemmen. Ter compensatie kregen we deze week al 2 turnlessen.