Af en toe werken we in hoekjes om de leerstof verder in te oefenen. Meestal gebeurt dat met een doorschuifsysteem om de zoveel minuten. Maar soms krijgt iemand ook MOET- hoekjes omdat we merken dat voor die leerling bepaalde leerstof nog meer moet geoefend worden. Vorige week hebben we een hele namiddag gewerkt rond boeken. Eerst les, samen met L2, en daarna in duo’s aan het werk op een laptop. We zochten op BIEBLO demo welke boeken aansluiten bij onze interesses en leeftijd. Er werd ook voorgelezen en we mochten zelf vertellen over ons lievelingsboek. Een toffe en leerzame namiddag volgens de meeste kinderen. Deze week gaan we op stap in de buurt van de school. Volgende week staat ons 1e biebbezoek gepland op maandag.