Bij de provinciale dienst Inagro konden we een gratis witloofteeltkit gaan ophalen.  Leuk is dat de leerlingen met een minimum van inspanningen en knowhow kunnen helpen aan deze kweek.  Het witloof ging al na 2 dagen groeien en binnen hooguit 2 weken kunnen we ervan proeven.  Welk recept het wordt weten we nog niet. De bittere smaak is natuurlijk niet erg geliefd bij de kinderen, dus we zien wel wie durft proeven van onze zelfgeteelde groenten.  Gelukkig is iedereen nu stilaan gezond en wel terug. Ondertussen leren we tot 20 en dat betekent dat we nu ook met geld leren werken.  We hebben veel geknutseld rond carnaval.  Binnenkort leren we ook kloklezen en dat komt van pas : we leerden woordje “vier” en om deze tijd is de school uit.  Voortaan gaan we dat dus zelf van de klok kunnen lezen.