Ondertussen zijn we het al goed gewoon.  Iedereen heeft zijn draai gevonden in de lagere school.  Stilletjesaan begint het weertype te veranderen, want ja, in september begint de herfst.  Genoeg slapen is heel belangrijk om goed geconcentreerd aan de les te kunnen deelnemen.  Nu het vroeger donker is, is het dan ook het uitgelezen moment om een beetje vroeger onder de wol te kruipen. Deze uitdrukking leerden we vandaag in het verhaal van mol en beer.  Benieuwd wie op de STRAPDAG zijn best zal doen om al stappend, steppend of fietsend naar school te komen.  Natuurlijk moet het ook mogelijk zijn.  We hebben deze week ook al toetsen gemaakt en dat viel reuzegoed mee.  Binnenkort kunnen we alleen naar de winkel om boodschappen te doen voor mama en papa. Ah ja, want we oefenen al met geld.  Voor ijsbergrekenen oefenen we soms ook buiten.  Leuk is het alleszins !