In januari zijn Hasinullah en Elisa jarig. We wensen ze een gelukkige verjaardag. Tegelijkertijd nog eens in het kort hoe we de jarigen vieren. Ze mogen uit de kieskast een kadootje kiezen. In de klas zingen we en maken we de lichtslinger aan. In plaats van iets lekkers mee te brengen van thuis, hebben we ervoor gekozen om op school zelf een koekenkast aan te leggen. De jarige komt mee naar de kast en kiest met welke koeken hij aan de klas wil trakteren. Op de speelplaats eet iedereen dan zijn koek en fruit. Mama’s en papa’s hoeven dus niks te halen of mee te geven. De kinderen die in de zomervakantie jarig zijn vergeten we uiteraard niet. Diegene die verjaarden in augustus vierden we in september al. De leerlingen die in juli een jaartje ouder worden vieren we in juni.