Wij werken dit schooljaar ook met digitale oefeningen. Voor ijsbergrekenen is dat met Scoodleplay en voor taal is het Kabas. Vooraan in je agenda kleven je persoonlijke logins om toegang te hebben thuis. Ook op school oefenen we af en toe. Dan krijgt iedereen een eigen Chromebook om op te werken. Vrijdag oefenen we voor het eerst. Juf Nancy en juf Aurélie helpen de leerlingen wegwijs maken hierin. Het is natuurlijk de bedoeling dat je ons binnenkort niet meer nodig hebt en je zelf volledig kan inloggen om te oefenen. Sommige leerlingen konden niet wachten en zijn thuis al gestart. Super natuurlijk. Hou in de gaten dat je chronologisch werkt : eerst oefening 1, dan 2 en zo voort. Voor taal oefen je enkel de woorden die we al leerden. Anders is het te moeilijk en dan bereiken we helemaal niks. Ook voor huiswerk moet je enkel maken wat in je agenda staat. Succes op Kabas en Scoodleplay !

Dag van de sportclubs : mooie outfits !