We zijn alweer een week bezig. Een heel leuke periode : geen rapport, Winterfeest, forum, Sint en Piet, Kerstfeest, … Probeer op weg naar huis/school je fluojas te dragen, want de dagen zijn donker. Ons thema in WO is dan ook “buiten donker, binnen licht !”. We zien nu dat heel veel kinderen het lezen goed onder de knie beginnen te krijgen. De focus is dan ook verschoven naar ijsbergrekenen. We zijn aan het splitsen tot 8. Binnenkort krijg je je splitsdoosje mee om de splitsingen te oefenen. Voor het 2e lj. is het heel belangrijk dat je ze uit je hoofd kent. We hebben nog veel maanden, maar goed begonnen is half gewonnen. Stel het dus niet uit. In november hebben we maar 1 jarige : Bilal ! En Emma was jarig in de vakantie. We wensen beiden een gelukkige verjaardag.