Rond ons project van ‘talenten’ werkten we in groepjes in workshops. We volgden yoga, knutselden met papier en stof, maakten een armbandje en maakten een tekening met veel kleuren rond talenten. Sommige leerlingen weten helemaal nog niet wat hun talenten zijn, wat evident is op die jonge leeftijd. Anderen hopen dat ze een talent hebben voor de sport die ze nu al beoefenen bij een sport- of jeugdclub. Roman van het 6e lj. kwam een muzikaal optreden geven en iedereen is ervan overtuigd dat hij echt talent heeft en best eens mee zou doen aan een talentenwedstrijd. Op onze steun kan hij alleszins al rekenen. Tijdens de workshops kwamen sommige kinderen ook al tot het inzicht dat ze voor een bepaalde discipline totaal geen talent hebben. Ja, meestal gaat talent ook samen met iets heel graag doen. Op het forum toonden we wat we de voorbije tijd hebben geleerd in de klas. Jezelf leren kennen, is en blijft een hele uitdaging !