Ik hoop dat iedereen toch een beetje van de vakantie heeft kunnen genieten ? Ik alleszins wel. We zijn al aan het laatste deeltje van het schooljaar bezig nu. En er dient nog heel wat te gebeuren : 1e Communie, schoolfeest, toetsen, sportdag, schoolreis. Natuurlijk blijven we lezen, schrijven en rekenen, maar er komt ook heel wat tijd vrij om leuke dingen te doen. Het weer liet ons de voorbije weken wat in de steek, maar ook dat komt wel goed. In de klas kan het heel warm zijn, door de zon die op alle ramen schijnt van ‘s ochtends tot 16u. Het is daarom aan te raden om je te kleden in laagjes. Zo kunnen we truien aan en uit doen, naargelang de temperatuur. Probeer vanaf nu weer te focussen op je huiswerk en dan vooral op de leestaakjes. Probeer op tijd te gaan slapen en ook veel buiten te spelen als het weer dat toelaat. Dan is het einde van het schooljaar er voor je het goed en wel beseft.