Tja, een buitenlesdag organiseren in Spanje zal waarschijnlijk veel gemakkelijker zijn dan in ons Belgenlandje. De temperatuur laat het nog altijd afweten en dus moesten we er het beste van maken. Dat was niet zo moeilijk met zoveel enthousiaste leerlingen. We deelden alle klassen in in gemengde groepen die 4 verschillende lessen volgden. Een bewegingsles, een leesles, een creatieve en een cognitieve opdracht. Iedereen deed zijn best en de meeste kinderen kwamen nadien zeggen dat ze het heel leuk gevonden hadden. Ze zullen waarschijnlijk ook slapen als roosjes na al die gezonde buitenlucht. In de voormiddag werkten we ook al eventjes op het boventerrasje. Hopelijk kunnen we daar binnenkort lezen in het lentezonnetje !