In mei hebben we veel vrije dagen. Leuk, maar ook lastig want elke schooldag moeten we veel herhalingen inplannen om weer verder te kunnen. Mei is ook DE feestmaand bij uitstek want zaterdag vieren we 1e Communie. Volgend weekend is het schoolfeest en op zondag zetten we de mama’s in de bloemen. De leerstof wordt moeilijker en er wordt ook al heel wat afgetoetst. Deze maand hebben we ook 3 jarigen in de klas : Ashir, Ayaan en Lewis worden 7 ! Het 3e kleuter komt af en toe op bezoek om te integreren in het 1e leerjaar. Gisteren gingen we met beide klassen spelen in het zonnetje in het Sportpark in plaats van te turnen. In onze ruime, lichte, warme klas kweken we slaplantjes. Ze zijn al goed gegroeid. Binnenkort moeten ze verplant worden.